Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

joi, 23 octombrie 2008

Credeam ca pot.


Am plecat indurerata pe un drum de munte.M-am aventurat in intunericul nimanui si nu mi-am pierdut nimic decat amintirile.M-am adancit in ganduri la fel ca in ceata si am pierdut in departare orice semn de viata.

Credeam ca drumul va fi greu,credeam ca nu voi termina niciodata traseul ales pentru a ma reculege,si cu toata forta si mandria m-am catarat si am luptat cu mine insami ca sa pot uita durerea si toata dezamagirea si m-am adancit in intuneric.

Speram ca cineva sa-mi simta lipsa,speram ca cineva sa strige,speram sa nu ma uite si pedalam increzatoare catre un punct necunoscut,catre un vis amar.Plecata dintr-un cosmar,dintr-un infern,dintr-o dezamagire de neuitat am pierdut tot...si...m-am pierdut.

Adrenalina crestea in mine cu fiecare secunda in care se intuneca si mai mult,adrenalina crestea cu fiecare gand pe care il aveam si inaintam si inapoi nu mai priveam.

M-am adancit ..si m-am pierdut in intuneric,m-am pierdut de mine,m-am pierdut de tine.Cu lacrimi in ochii,cu inima sfaramata..si cu un tipat rasunator dinauntrul meu, am reusit sa ma trezesc din cosmarul visului de altadata.

Un comentariu:

  1. Ma enervezi:))).....voiam sa-ti las un mesaj !! sa te felicit pt drumetia aleasa si pentru felul in care ai finalizato , pt felul in care ti-ai ordonat planurile si TU..finalizezi spunandu-ne ca "A fost un vis/cosmar"... [-(.....Oricum...noi si noi succese!!

    RăspundețiȘtergere