Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

luni, 18 mai 2009

Te iubesc?>?
Nu simt nimic la nicio atingere
parca as fi un cristal rece
iar el ar fi o mana omeneasca
indragostita de a mea fire,
care si asa este obositoare
si cam ciudata.
Nu simt nimic?chiar daca el ma saruta?
nici un fior,cat de mic,in burta?
Nici un vis pervers in care sa fim eroi,
nici o clipa in care sa fim noi?
Nu simt nimic cand imi atinge gatul,
nu simt nimic atunci cand trece sarutul,
nu simt nimic daca ma priveste interesat,
nu simt nimic,parca as fi uitat..
Am uitat,oare,ce inseama sa fi indragostit?
am uitat,oare,cum este sa fi iubit?
Sau..e doar o schimbare
ceva,o aberare
sau poate este nepasare,
desi stiu ca doare?

Deci pana la urma..te iubesc?
intrebarea asta din suflet o rostesc.
Te iubesc?
nimeni nu imi raspunde,suna cam prostesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu