Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

miercuri, 18 noiembrie 2009

Cade un copil



Cad in apus de la balcon,

mă arunc in gol,nu-ţi mai răspund la telefon,
zac culcată pe asfaltul rece
şi cu toate astea beţia nu-mi trece.
Răsuflu fum şi inspir aer curat,
ţigările langă mine au picat,
inspir acum parfumul tău picant
şi mă trezesc instant.
Tigările tale ajung in mine,
iar vocea mea ajunge la tine.

Mă arunc căci azi sunt varză,
vreau să chem toţi prietenii să vază,
mă arunc in cap căci am băut mult,iubire,
şi ştiu că dimineaţa iar voi fi cu tine.
Mă arunc să scap de grijile fumatului,
Mă arunc să scap de ochii băiatului,
Mă arunc că vreau să inceteze tot !
şi in următoarea clipă o să iau foc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu