Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

duminică, 1 noiembrie 2009

Am inceput weekend-ul cu stangul.

Astăzi este duminică şi in loc ca eu să stau să mă relaxes strang din dinţi,căci am o durere apăsătoare in zona apendicelui.Aseară mi-a fost cel mai rău,am dormit doar 4~5 ore şi acum inţeleg cum este să iţi fie intr-adevăr rău.Mă doare de mă seacă la inimă şi durerea se imprăştie şi pe la ficat şi se lasă pe picioare,şi am piciorul drept amorţit.Nu mai pot de durere ,sunt ameţită,mă doare capu,burta,mă vait ca o babă.O aştept pe mama să merg la spital să văd ce este de făcut.Dacă mă operează scap repede,dacă mă dă acasă cu tratament ,cum au făcut ultima oară,nu este ok,pentru că durerea va reveni şi nu imi mai doresc,plus că există riscul de a da in peritonită şi cine ştie ce complicaţii să mai apară.

Şi cand stau in pat mă doare ! Nu mai pot! Mă inţeapă parcă ar fi un cuţit băgat acolo.
Mi-e frică de spitale,dar dacă este spre binele meu să merg,mă duc,nu am incotro.Sper ca măcar cei apropiaţi să imi ţină pumnii,pentru că sunt foarte fricoasă in ceea ce priveşte operaţiile şi mai ştiu eu ce.

Wish me luck !
Revin dacă nu mă operez ;;) !
Dar dacă mă operez o să vă transmit informaţii frumoase legate de spitale! Haha

Acuma plec.
Paaa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu