Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

vineri, 30 octombrie 2009

O saptamana cam ploioasa


Astăzi incep o zi ca oricare alta.Mă trezesc şi imi fac un 3 in 1 Latte pentru a putea ţine ochii deschişi.Sunt foarte epuizată de săptămana asta care trece,a fost una obositoare,pentru că s-au ivit prea multe lucruri de făcut intr-un timp scurt şi nu am indrăznit să renunţ la nici unul.
Acum stau in faţa calculatorului şi conversez cu Corina legat de lucrarea de la logică pentru care nu sunt extraordinary de pregătită,aşa că simt teamă şi totuşi sper să fie uşor pentru a rezolva toate.
Durerea de cap incepe să mă ia şi nu ştiu ce să mai fac pentru a scăpa de toate problemele şcolare mult mai uşor. Sinead O »Conner imi cantă acum in playlist,citesc lecţiile la logică,dar toate par aşa de indepărtate..nu a trecut mult timp de cand a inceput şcoala,dar recunosc,am inceput să mă acomodez,mă simt in acest liceu de parcă au trecut ani de cand sunt in acest colectiv.Imi place să văd că poate m-am integrat mai repede decat credeam in mulţime,chiar dacă sunt o isterică şi jumătate şi dacă mă zbenguiesc peste tot(am prea multă energie).Aşa că din punctul ăsta de vedere sunt foarte CUL .
Sambătă o să mă duc la un concurs la Cernica(Bucureşti),acolo o să fie adevăratul meu punct de imprăştiere a energiei,sper ca acolo să imi pot descărca toată starea de nervozitate,stresul şi oboseala psihică pe care o am.Aşa că pană imi mai revin din punct de vedere emoţional şi poate că şi fizic,o să stau puţin plecată de pe blog.

O să revin cu amănunte legate de cursa de la Cernica.


[Miţa Je t’aime !]


Punct şi virgulă

To be continued

Un comentariu:

  1. Ahhh imi place thu >:D<


    Pfff ma buucr pt tine k incepi sa te acomodezi si a te simzti ok.


    >:D<


    Dha asa e ff obositor la sc 8-|



    Vreau vacanta de un an 8->=))

    Vreau cam multe


    Gata k iar vb mult :)))


    Nb buah (:|>:D<:*:*


    Eu ma bag la desesne k unt "Gemeni Cramp " p cartoon


    Take care >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere