Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

luni, 22 februarie 2010

Arges Winter Race [a botezat inceputul unui nou sezon]

Weekendul acesta am luat parte la prima editie a concursului "Arges Winter Race" in parcul Trivale,Pitesti.Am ajuns dimineata,in jurul orei 9,am ridicat numarul si am dat o tura de recunoastere,surpriza maxima a fost noroiul care depasea cu totul asteptarile mele.Am zis "Haide totusi...pot",asa ca am luat startul la 11:30 ..pe traseu in schimb am intampinat greutati cum ar fi coborarile destul de usoare la prima vedere,dar care din cauza zapezii si noroiului erau tare alunecoase.Dupa ce am parcurs aproape tot traseul pe jos,prin mocirla am decis sa mai incerc pe bike si am reusit.


Aproape de finish,frana de spate mi-a cedat ,dar am continuat cursa.Pe ultima coborare insa,am picat de vreo 3 ori in mocirla,astfel ca la finish am ajuns cu roata de spate iesita,fara frana si tare murdara.

M-am distrat foarte tare,m-am amuzat pe traseu cu numerosi biciclisti care faceau glume pe seama baltoacelor pana la genunchi si nu in ultimul rand am revazut multi prieteni.Felicitari organizatorilor si sponsorilor care au sustinut aceasta cursa,in ciuda insistentelor FRCT.Felicitari pentru o organizare foarte buna si o numesc asa ,deoarece am ramas uimita cum inca din Pitesti am fost indrumati catre locul desfasurarii cursei.Numai cuvinte de lauda pot aduce cursei.Formatia care a cantat a fost superba,chiar credeam la un moment dat ca a venit Holograf . Felicitari!Pentru numerosii fotografi care au imortalizat momentele frumoase in care "inotam" prin noroi.Multumim pentru aceste poze care vor strabate timpul si ne vor amuza.

Pe langa faptul ca m-am distrat,am aparut si la televizor spre uimirea prietenilor care m-au vazut si a familiei care m-a sustinut in tot ceea ce priveste aceasta cursa.

                  Concurs de Moutain Bike - Antena 1

Multumim pentru o zi superba de primavara si pentru faptul ca nu a-ti abandonat o cursa din cauza amenintarilor!
Imi pare rau pentru legitimatii care nu au fost lasati sa participe si sa se distreze la aceasta cursa.Dar ....
Ne vedem la viitoarele curse.!

Un comentariu: