Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

miercuri, 24 martie 2010

Buna seara , iubite !

Te astept :x ca si caaand. Numai cu tine pe mess as sta sa vorbesc :))

Asta este efectul cafea latte,somn 0 si multe rasete cu domnisoara Zghiba :)). Deci da...

Sentimente frumoase de primavara. Incetul cu incetul ne obisnuim cu aerul mai cald si asteptam cu sufletul la gura o vara spectaculoasa.

Am un sentiment asa de fluturasi in burtica :">  si sincer nu stiu care este cauza...Cred ca totusi este vorba despre ceva minor,care totusi este cam major..si poate deveni frumusel foc.
Ma bucur asadar,ca am scapat de ninsoare si alte treburi friguroase si ca primavara isi arata coltii pe langa noi.
Am inceput bine totul,chiar si sezonul la ciclism. Prima cursa de sosea am ratat'o ca sa zic asa,dar nu-i nimic,urmeaza alta.Las'ca trece si poate voi intrece :)).Si pe urma voi petrece. Ha!

Ma gandesc acum..ca vine o vreme in care va trebui sa cedez si din timpul de studiu pentru antrenamente oficiale..cicliste ,dar momentan sunt afundata intr-o monotonie dura cu scoala si cu alte nimicuri cu care imi ocup timpul cu brio.!

So...dear Reader !Vreau sa zic ca...si sa subliniez faptul ca...de fapt :)) ma simt asa de amuzata de aceasta primavara incat as ceda nervos si as face o criza de fericire din care sa ies victorioasa cu zambetul larg pe fata.


In sfarsit.In momentul de fata ma gandesc sa ma intind la taclale cu cativa prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu