Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

marți, 9 martie 2010

Nu mai vine primavara ?! Unde este?

Este deja 9 martie (cica ziua barbatilor azi). Am intrat in luna principala a primverii si nimic! Afara ninge!
Iarna se pare ca vrea sa se mute cu totul.
Incalzirea globala e o gluma proasta?! E aiurea! Unde este incalzirea? O astept cu sufletul la gura,m-am saturat de MII de haine,de incomoditate,de ger,de frig in general,de masini,de ambuteiaje,de SOMN.
Este o stare de moleseala totala pe o vreme mohorata cum este afara.Unde este primavara?
Am ajuns oare sa avem o clima cu doar doua anotimpuri? 6 luni de iarna si 6 de vara? INGROZITOR.
Unde sunt tipicele zile de primavara in care privesti vesel primii ghiocei. Am decazut. Natura incepe sa ne joace farse.

Nu mai vine primavara?! Unde este? Unde sunt florile? De ce e zapada!? Unde este incalzirea globala? Oare incepe o noua epoca a GHETARILOR?

Inspaimantator . Cand vine primavara?

Un comentariu:

  1. Pai poate trebuie intai sa scoatem la iveala primavara din noi, soarele si ghioceii din noi, si asta ar putea schimba ceva si in jur... Dar, legat de ghiocei, azi am coborat din muntii Baiului pe o vale plina de branduse si ghiocei! de fapt sunt sigur ca dupa ce toata zapada se va topi, vor fi si mai multi, dar acum... parca profitau de fiecare loc unde zapada se topise, ca sa infloreasca! a fost tare dragut, chiar daca ma grabeam cu coborarea. E bine sa ne amintim sa ne mai si oprim din cand in cand... si sa contribuim si noi la venirea primavarii :) Stii, cum se invata in scoala: vin pasarile calatoare, natura se trezeste la viata, oamenii zambesc mai mult...

    RăspundețiȘtergere