Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

marți, 20 octombrie 2009

Inainte de scoala


Plimb zambetul dintr-o parte in alta,
Mă strofoc să uit de lumea ce pare idioată,
Deşi la prima vedere o adori şi consideri că trece,
Se pare că lumea idioată cu timpul se intrece.

Aşa că m-am decis să zambesc,
Chiar dacă urăsc sau dispreţuiesc.
M-am decis să rad,pentru că imi stă bine
Si să văd idioţii fierband de furie.

Acum zambesc,dar in sufletul meu e război,
Pentru că simt că nu mă regăsesc in nimic din ce mă inconjoară,
Poate doar sportul mă face să uit de tristele după-amiezi,
Petrecute la şcoală.

Nu dau vina pe nimeni,
Pentru mustrările mele interioare,
Deşi aş putea face asta fără să imi pese,
Incerc să creez o lume,care să mă impresioneze.

Nu mai am timp să gandesc ceea ce ar trebui de fapt să scriu,
Că intarzi la ore,şi fac pariu,
Că la romană mă voi bloca cand voi vedea ochii profesoarei,
Iar la mate voi fi considerată o fată neinteresată.

Aşa că plec,Pa,Adios,Ciao,Good Bye
Ne vedem diseară,dacă ajung cum sperai 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu