Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

luni, 26 octombrie 2009

Weekend de optimism.


Weekendul acesta am fost blocată intre realitatea de fetiţă a mamei şi de fată băieţoaică a tatei.Am inceput prin faptul că mama m-a invoit de la şcoală ca să merg la o party in Keia cu ea .Apoi tata m-a luat la concursul de MTB de la Sf Gheorghe,unde nu m-am dat ,deoarece cineva ia furnizat mesaje eronate tatei,care a inţeles că această cursă are o urcare GREA şi o coborare şi mai şi. Aşa că am stat pe tuşă făcand poze impreună cu Raluca(o amică din Cluj).După ce mi-a mai trecut oftica m-am distrat.In drum spre casă am dormit,iar astăzi sunt gata să o iau de la capăt cu o săptamană groaznică de şcoală.

Aşa că am revenit cu forţe noi şi cu o gandire mai optimistă.

Felicitări lui Dan Roşioru care a luat locul 1 la 51 km.

Lui Elisei Miron care a venit pe 2 la 28 km .
Lui Maus care a luat locul 1 la 51 km si care a trecut odata cu Rosioru.

Si tuturor celor care au ştiut cum să se distreze in weekendul ăsta minunat.
Ne vedem la Bucureşti,dacă se va ţine cursa,dacă nu la Duatlon Braşov.

O săptămană plăcută !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu