Despre mine

Fotografia mea
Maybe other people will try to limit me but I don't limit myself.(Jim Carrey)

miercuri, 21 octombrie 2009

O sa revin



Amutesc prea repede cand recitesc ceea ce eu scriu.Nu este bine deloc sa ma inclin catre pesimisc,dar nu reusesc sa fac nimic sa scap de aceste ganduri nocive ce imi inunda mintea zi de zi.Orice colt de Rai are si o parte aiurea.uite cam asa gandesc.Nu imi pasa ca nimeni nu imi intelege trairile aiurite,versurile stupide pe care le scriu in timp ce mananc,beau apa,vorbesc cu Mita sau mai stiu eu ce fac.Nu imi pasa daca curvele ma trateaza ca pe o emo sau chestii de genu,chiar nu imi pasa.Urasc multe chestii,dar am si lucruri care imi plac! Si daca nu plac o persoana asta nu inseamna neaaparat ca o sa o tratez ca pe o persoana inferioara.Tratez pe cei care merita asa cum merita.Si daca ma scoate din sarite o persoana o fac sa se simte ca ultimul cacat atunci cand este momentul.
Nu vreau sa fiu considerata o negativista,dar viata nu este ROZ absolut deloc.Viata este dura,grea,are si parti bune,dar nu putem trece ca prin aer,viata este realitatea dura care ne inconjoara,viata nu este betia in care ne aflam ci betia din care ne trezim.
M-am saturat pana peste cap de ipocriziile unor copii care vezi Doamne sunt DESTEPTI,FRUMOSI,POLITICOSI! M-am saturat de fitele ,arogantele,ipocriziile unora.Prefer sa stau in banca mea,daca stiu ca nu am decat un neuron,decat sa imi expun parerile idioate legate de GLOSS-uri si de SHOPPING!

Gata,m-am saturat.M-am saturat de idioteniile idioate ale idiotilor:)
Revin cand o-i avea inspiratie pozitiva legata de viata asta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu